Livrare
-Livrarea se realizeaza in 1-5 zile lucratoare prin
firma de curierat rapid Gls Curier.
-Taxa de transport este fixa, in valoare de 19 lei, in toate localitatile din Romania.
-Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si
expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale,
acelor persoane care au inregistrat comenzi si ulterior au refuzat primirea
coletului.
Legislaţia din România permite cumpărătorilor returnarea produselor cumpărate în termen de 14 zile de la data primirii produsului (conform Ordonanţei nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).
Pentru a schimba un produs:
1.Completati si trimiteti online Formularul pentru Schimb / Retur Produs pentru a ne comunica intentia dvs.
2.Vom expedia noul produs solicitat in formular, iar cand va ajunge curierul cu noul colet se va face schimbul de produse. Coletul initial trebuie ambalat corespunzator. Taxa de transport pentru schimbare produs este unica, in valoare de 29 lei si va trebui achitata la curier in momentul efectuarii schimbului de colete.
Pentru a returna un produs:
1.Completati si trimiteti online Formularul pentru Schimb / Retur Produs pentru a ne comunica intentia dvs .
2. Expediati coletul prin curier ( cu oricare firma de curierat, plata expeditiei va fi suportata de client ) la adresa Cezilia Mag SRL, strada Gospodariei nr 14, sector 3, Bucuresti,
3. Vom depune contravaloarea produsului returnat in contul bancar pus la dispozitie de catre client in termen de maxim 14 zile de la receptia produsului returnat.
Important
Produsele se pot returna numai in cazul in care nu se depaseste termenul legal de 14 zile din momentul in care ati intrat in posesia produsului.
Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, fara urme de purtare sau deteriorare. Coletul trebuie ambalat corespunzator, pentru a evita orice deteriorare in timpul transportului. In cazul in care produsul returnat nu este ambalat corespunzator pentru a evita orice deteriorare, ori prezinta urme de purtare/deteriorare va fi trimis inapoi catre client.
Nu avem posibilitatea de a primi colete cu ramburs ori prin Posta Romana.